Stanowisko do spraw obsługi finansowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Gminnego Ośrodka Kultury

Podinspektor ds. obsługi finansowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Gminnego Ośrodka Kultury  Anastazja Regina Krystosiak
tel. (86) 277-45-20 wew. 25

 

ZAKRES CZYNNOŚCI

1)      Zadania na stanowisku ds. obsługi finansowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej i Gminnego Ośrodka Kultury:

a)      prowadzenie zgodnie z ustawą o rachunkowości, ksiąg rachunkowych na podstawie zatwierdzonych dowodów księgowych,

b)      dokonywanie płatności (przelewów) z rachunków bankowych na podstawie zatwierdzonych dokumentów finansowo – księgowych,

c)      sporządzenie sprawozdań finansowych,

d)      sprawowanie bieżącej kontroli przestrzegania dyscypliny budżetowej,

e)      przygotowywanie Kierownikowi materiałów niezbędnych do opracowania planu finansowego oraz aktualizowanie planu finansowego,

f)       koordynowanie prac związanych z inwentaryzacją składników majątkowych,

g)      naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń należnych zatrudnionym pracownikom,

h)      rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych i składek ZUS pracowników,

i)        sporządzanie zaświadczeń o wysokości wynagrodzeń dla celów emerytalno – rentowych pracowników oraz do innych celów, na wniosek pracownika,

j)        udostępnianie danych płacowo – księgowych do sprawozdań statystycznych sporządzanych przez Kierownika,

k)      współpraca w zakresie realizowanych projektów dofinansowanych z funduszy unijnych;

l)        gospodarowanie zasobem mieszkaniowym i lokalowym gminy, w tym zawieranie umów, naliczanie i aktualizacja czynszów i pozostałych opłat związanych z użytkowaniem lokali mieszkalnych i użytkowych, obciążanie nimi najemców i dzierżawców oraz ich egzekwowanie;

m)    prowadzenie spraw związanych z dzierżawą minia komunalnego, w tym naliczanie i aktualizacja opłat oraz ich egzekwowanie;

n)      organizowanie działań w zakresie utrzymania zieleni, w tym wycinki drzew chorych lub zagrażających bezpieczeństwu;

o)      prowadzenie postepowań związanych z wydawaniem decyzji na wycinkę drzew i krzewów na terenach nieobjętych ochroną konserwatorską;

p)      prowadzenie postępowań i przygotowywanie projektów decyzji w zakresie wymierzania kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew i krzewów.

Metryka strony

Udostępniający: Urząd Gminy Klukowo

Wytwarzający/odpowiadający: Aleksandra Sakowska

Wprowadzający: Aleksandra Sakowska

Data modyfikacji: 2017-03-13

Opublikował: Aleksandra Sakowska

Data publikacji: 2017-03-13