ds. obywatelskich i działalności gospodarczej

Inspektor ds. obywatelskich i działalności gospodarczej – Jadwiga Łuniewska
tel. (86) 277-45-20 wew. 29

 

ZAKRES CZYNNOŚCI

1)      prowadzenie spraw z zakresu ewidencji ludności z wykorzystaniem systemu elektronicznego PESEL;

2)      prowadzenie kartoteki ewidencyjno-adresowo-dowodowej obywateli i kart mieszkańców

3)      współdziałanie w zakresie dyscypliny meldunkowej z Komendą Policji, CBA i organizacjami wojskowymi;

4)      prowadzenie i aktualizacja stałego rejestru wyborców;

5)      sporządzanie spisów wyborców;

6)      nadzór nad osobami wykonującymi nieodpłatnie kontrolowane prace społeczne orzeczone przez sąd:

a)      ustalanie harmonogramu prac,

b)      przekazywanie informacji do sądu o wykonanej pracy przez skazanego;

7)      prowadzenie spraw związanych z realizacją ustawy o powszechnym obowiązku obrony RP, a w szczególności:

a)      sporządzanie wykazu osób podlegających obowiązkowi stawienia się do kwalifikacji wojskowej,

b)      przekazywanie w/w wykazów do Powiatowej Komisji Lekarskiej;

8)      wprowadzanie do systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej wniosków o wpis, zmianę, zawieszenie, wznowienie i zaprzestanie działalności gospodarczej;

9)      wydawanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz decyzji cofających zezwolenia, a także wygaszanie zezwoleń;

10)  naliczanie opłat za korzystanie z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych;

11)  wydawanie zezwoleń na organizowanie zgromadzeń;

12)  prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem oświadczeń o zamiarze zorganizowania oraz wydawanie zezwoleń na przeprowadzenie imprez masowych;

13)  publikowanie informacji o wyrokach skazujących – zgodnie z przepisami;

14)  pełnienie obowiązków kierownika kancelarii tajnej;

15)  organizowanie opieki nad grobami i cmentarzami wojennymi;

16)  prowadzenie spraw związanych z ochroną zabytków na terenie gminy oraz gminnej ewidencji zabytków;

17)  prowadzenie spraw związanych z opieką nad pomnikami przyrody oraz zakładaniem, funkcjonowaniem i likwidacją obszarów chronionych.

18)  wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach oraz przepisów wykonawczych z tych ustaw, m. in.:

19)  prowadzenie spraw związanych ze sporządzaniem, realizacją i terminową aktualizacją Programów Ochrony Środowiska, Planów Gospodarki Odpadami i Programów Usuwania Azbestu i Wyrobów Zawierających Azbest, a także sporządzaniem raportów z ich wykonania;

20)  prowadzenie i bieżąca aktualizacja ewidencji wyrobów zawierających azbest i instalacji zawierających PCB na terenie gminy oraz zapewnienie przeprowadzania inwentaryzacji w tym zakresie

Metryka strony

Udostępniający: Zbigniew Zapert

Wytwarzający/odpowiadający: Aleksandra Sakowska

Wprowadzający: Aleksandra Sakowska

Data wprowadzenia: 2012-02-22

Data modyfikacji: 2017-03-06

Opublikował: Aleksandra Sakowska

Data publikacji: 2012-02-22