Rolnictwo

 

Sprawa:

Nabycie nieruchomości stanowiących własność gminy na własność

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, tel. (086) 2774 -543

Komórka odpowiedzialna:

Stanowisko d/s rolnictwa, gospodarki mieniem komunalnym, gospodarki leśnej i zadrzewień.

Opłaty:

wpłata wadium,

koszty przygotowania nieruchomości do zbycia,

cena nabycia w wysokości osiągniętej w przetargu,

koszty notarialne w wysokości uzgodnionej z notariuszem,

opłaty sądowe (księgi wieczyste)

Termin załatwienia sprawy:

Łącznie około 6 miesięcy.

 

 

Sprawa:

Podział nieruchomości

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, tel. (086) 2774 -543

Komórka odpowiedzialna:

Stanowisko d/s rolnictwa, gospodarki mieniem komunalnym, gospodarki leśnej i zadrzewień.

Wymagane dokumenty:

Wniosek o podział nieruchomości.

Załączniki:

dokumenty stwierdzające tytuł prawny do nieruchomości,

wypis i wyrys z katastru nieruchomości,

decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu, jeżeli była wydana przed dniem złożenia wniosku o podział, obowiązująca w dniu złożenia wniosku,

wstępny projekt podziału, z wyjątkiem podziałów, które mogą nastąpić niezależnie od ustaleń planu miejscowego,

protokół z przyjęcia granic nieruchomości,

wykaz zmian gruntowych,

wykaz synchronizacyjny, jeżeli oznaczenie działek gruntu w katastrze nieruchomości jest inne niż w księdze wieczystej,

mapę z projektem podziału.

Jeżeli jest wymagane wyrażenie opinii przez wójta w sprawie zgodności proponowanego podziału z ustaleniami: miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, przepisami szczególnymi, wydaną decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu dokumenty, o których mowa w p. 5 – 8 dołącza się do wniosku o podział nieruchomości po uzyskaniu pozytywnej opinii. Dokumenty te powinny być przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. W przypadku gdy podział ma nastąpić niezależnie od ustaleń planu miejscowego (opinia wójta nie jest wymagania) – komplet wymaganych dokumentów (bez wstępnego projektu podziału) należy złożyć razem z wnioskiem.

Opłaty:

Nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy:

Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

 

 

Sprawa:

Rozgraniczenie nieruchomości

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, tel. (086) 2774 -543

Komórka odpowiedzialna:

Stanowisko d/s rolnictwa, gospodarki mieniem komunalnym, gospodarki leśnej i zadrzewień.

Wymagane dokumenty:

Wniosek właściciela nieruchomości, do którego należy załączyć:

dokument stwierdzający własność do nieruchomości,

adresy właścicieli działek sąsiednich,

nazwa jednostki wykonawstwa geodezyjnego upoważnionej do wykonania czynności rozgraniczeniowych,

Opłaty:

Nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy:

Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

 

 

Sprawa:

Oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, tel. (086) 2774 -543

Komórka odpowiedzialna:

Stanowisko d/s rolnictwa, gospodarki mieniem komunalnym, gospodarki leśnej i zadrzewień.

Wymagane dokumenty:

Wniosek o oznaczenie nieruchomości numerem porządkowym

Załączniki:

Kopia mapy zasadniczej – z naniesionymi budynkami, jeżeli nieruchomość jest zabudowana (inwentaryzacja powykonawcza)

Wypis z rejestru gruntów lub dokument potwierdzający własność (zarząd) nieruchomości.

Opłaty:

Nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy:

Bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu 7 dni.

 

 

Sprawa:

Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, tel. (086) 2774 -543

Komórka odpowiedzialna:

Stanowisko d/s rolnictwa, gospodarki mieniem komunalnym, gospodarki leśnej i zadrzewień.

Wymagane dokumenty:

Odpis aktu notarialnego.

Aktualny odpis z księgi wieczystej

Opłaty:

Nie pobiera się

Termin załatwienia sprawy:

Do 1 miesiąca, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.

 

 

 

Sprawa:

Zezwolenie na prowadzenie hodowli lub utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną

Miejsce załatwienia sprawy:

Urząd Gminy Klukowo, ul. Mazowiecka 14, tel. (086) 2774 -543

Komórka odpowiedzialna:

Stanowisko d/s rolnictwa, gospodarki mieniem komunalnym, gospodarki leśnej i zadrzewień.

Wymagane dokumenty:

Wniosek o wydanie zezwolenia na prowadzenie hodowli (utrzymywanie psa) rasy uznawanej za agresywną

Termin załatwienia sprawy:

Do 1 miesiąca

Opłaty:

od zezwolenia - 82 zł

Uwagi:

Wykaz ras psów uznawanych za agresywne, ustalony w obowiązujących przepisach obejmuje następujące rasy psów: 1) amerykański pit bull terrier, 2) pies z Majorki (Perro de Presa Mallorquin, 3) buldog Amerykański, 4) dog argentyński, 5) pies kanaryjski (Perro de Presa Canario), 6) tosa inu,7) rottweiler, 8) akbash dog, 9) anatolian karabash, 10) moskiewski stróżujący, 11) owczarek kaukaski

 

Metryka strony

Udostępniający: Marcin Wójcicki

Wytwarzający/odpowiadający: Marcin Wójcicki

Wprowadzający: Marcin Wójcicki

Data wprowadzenia: 2012-02-23

Data modyfikacji: 2012-02-23

Opublikował: Marcin Wójcicki

Data publikacji: 2012-02-23